Wanneer u een eigen bedrijf hebt, dan weet u hoe belangrijk het is dat u geen enkel telefoontje mist. Ieder telefoontje is een potentiële klant en die wilt u natuurlijk niet mislopen. Het is daarom van belang dat u altijd de telefoon aanneemt. Maar soms komt dat gewoon niet zo lekker uit. U bent, bijvoorbeeld, aan het werk in de bouw. Veel lawaai op de achtergrond en situaties, bijvoorbeeld op een steiger, waarin het niet verstandig is om de telefoon aan te nemen. U kunt dan beter gaan voor de telefoonservice van Bizziphone.com. De medewerkers van de telefoonservice staan uw (potentiële) klanten graag te woord en zullen, indien nodig, een terugbelverzoek aan u doorgeven.
Een telefoonservice is al snel inzetbaar
Is uw vaste telefonist(e) onverwacht ziek en zit u met de handen in het haar? Dan kunt u de telefoonservice inschakelen. Al binnen 30 minuten kunnen zij de telefoon voor u aannemen. Het is niet ondenkbaar dat u kiest voor de telefoonservice als tijdelijke oplossing, bijvoorbeeld tijdens vakanties of zwangerschapsverlof. Maar het is ook niet ondenkbaar dat u niet meer op zoek gaat naar een nieuwe telefonist(e) als uw huidige medewerker uit dienst gaat. De telefoonservice werkt zo gemakkelijk en snel, uw klanten zullen er ook blij mee zijn.
Wilt u de service eens proberen?
Dat kan! U hoeft namelijk geen contract af te sluiten om gebruik te kunnen maken van deze service. Uw telefoon wordt al snel voor u opgenomen en vragen worden voor u beantwoord. Is uw vaste medewerker weer terug van vakantie of van verlof? Dan is de service in één dag op te zeggen. Dat is alvast fijn om te weten. Het betekent namelijk dat u niet betaalt voor een service die u niet gebruikt. U kunt met een gerust hart uw inkomende gesprekken overlaten aan de telefoonservice. Hebt u weer de mogelijkheid om zelf uw telefoon aan te nemen? Dan zegt u gemakkelijk op.
Ook live chat behoort tot de mogelijkheden
Veel websites bieden de service van de live chat aan. Zo'n schermpje onderin één van de hoeken dat aangeeft dat er gechat kan worden met een medewerker. Het is uit onderzoek gebleken dat zo'n bemande chat erg effectief is. Mensen stellen hun vragen gemakkelijker en zullen sneller terugkeren naar uw website. Zelf de live chat bemannen is, naast uw eigen werkzaamheden, bijna niet te doen. Het is dan verstandig om de live chat onder te brengen bij Bizziphone.com. De medewerkers zorgen dat geen vraag onbeantwoord blijft.